КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Сквирська районна організація
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України
  • Сквирська міська рада
  • Офіційний сайт відділу освіти Сквирської міської ради
  • Сквирський ЦПРПП
  • Офіційний сайт Сквирського ЦДЮТ
  • Сквирськйи ЗЗСО №1
  • Сквирський академічний ліцей №2
  • Оріховецький НВК Малолисовецький НВК
  • Сквирський ЗЗСО №3
  • Сквирський НВК
  • Сквирський ліцей
  • Сквирський академічний ліцей ІТ "Перспектива"
  • Тхорівська філія
  • Кам’яногребельська початкова школа

  • Архів

    Форма входу


    Календар
    «  Жовтень 2021  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Вітаю Вас, Гість · RSS 09.05.2024, 18:33

    Головна » 2021 » Жовтень » 29 » «Погляд на освіту 2021» – щорічна доповідь Організації економічного співробітництва та розвитку
    14:13
    «Погляд на освіту 2021» – щорічна доповідь Організації економічного співробітництва та розвитку

    У вересні 2021 року Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) опублікувала доповідь «Погляд на освіту 2021». Документ висвітлює питання щодо тенденції приватизації в освіті та умов праці вчителів та викладачів в Європі. 

     

      

    Доповідь також закликає уряди забезпечити належне бюджетне фінансування освіти для подолання старих і нових викликів, особливо в період після кризи, викликаної пандемією COVID-19.

    У публікації надаються оновлені дані й статистика щодо кожного рівня освіти. Також цього року в ній увага зосереджена на факторах, що сприяють високій якості та доступності освіти, особливо в контексті пандемії COVID-19. Доповідь також робить акцент на темах державних інвестицій і приватизації в освіті.

    Згідно з доповіддю, країни Організації економічного співробітництва та розвитку, в середньому, інвестують в сектор освіти приблизно 11% своїх бюджетів, при цьому жодна з країна ОЕСР не інвестує менше 7%.

    Однак, незважаючи на те, що на державні джерела припадає 90% всього фінансування освіти в країнах ОЕСР, приватне фінансування неухильно зростає в таких країнах, як Ірландія, Литва та Росія. Це викликано національними реформами, які призвели до зростання приватизації за рахунок збільшення кількості освітніх установ з приватним фінансуванням.

    Хоча неухильне зростання приватного фінансування відзначається у всіх країнах і на всіх рівнях освіти, найбільш помітно воно проявляється в секторах вищої освіти і ранньої дитячої освіти. При цьому частки приватного та державного фінансування в освіті значно відрізняються в залежності від країни. Наприклад, у Фінляндії, Ісландії, Люксембурзі, Норвегії та Швеції приватні кошти складають 5% або менше від загальних інвестицій в освіту. І навпаки, вони досягають третини всіх інвестицій в освіту у Великій Британії, Іспанії та Нідерландах. 

    Приватизація має негативні наслідки для якості та відкритості освіти. Якісна освіта має бути безкоштовною і доступною для всіх.

    Крім цього, доповідь стосується тенденцій і викликів, що виникли під час пандемії COVID-19. За інформацією ОЕСР, економічна криза, спричинена пандемією, ймовірно, знизить державні інвестиції в освіту. Це матиме негативний вплив на загальну якість освіти і сильно торкнеться найбільш уразливих груп населення, а також посилить елементи нерівності в освіті. 

    На додаток до цього, незважаючи на впевнене підвищення рівня участі населення в освіті у багатьох країнах за останні 15 років, закриття шкіл під час пандемії COVID-19 вперше розвернуло цю тенденцію назад.

    Багато країн, зокрема, Німеччина, Норвегія та Нідерланди, запровадили заходи з надання негайної фінансової підтримки сектору освіти

    У доповіді визнається, що «довгострокові наслідки [пандемії] для фінансування освіти поки залишаються невизначеними». Однак, у доповіді Організації економічного співробітництва та розвитку, головним чином, представлені дані щодо загального стану економіки і сфери охорони здоров'я, тоді як статистика, що стосується наслідків пандемії для сфери освіти, представлена бідно. Тому, існує необхідність подальшого збору достовірних даних для оцінки впливу пандемії на сферу освіти.

    Переглядів: 120 | Додав: adminsk | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Сквирська районна організація © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz